Bird lost in a forrest.

Zapomenutý outfit se skládanou sukní, kterou jsem jako zázrakem našla doma. I přes to, že kombinaci modré a hnědé zas tak moc nemusím se mi to s hnědým tričkem a páskem líbí:), proč se článek jmenuje tak jak se jmenuje zjistíte na první fotce pod zalomením textu (prostě když článek rozkliknete). Taky už nebudu psát datum do názvu. Stejně je to k ničemu:D. A doufám, že velké fotky vyhovují:)
Jinak jsem mega šťastná že jsem se objevila na TÉHLE stránce (konkrétně jsem TADYmezi tolika úžasnými outfity!!! Nechápu jak a kdo na mě přišel.. Je tam tolik nádherných a inspirativních fotek, blogů a slečen, že se na ně ani nemůžu vynadívat!
Tenhle týden už se jen naučím na čtvrtletku z matiky a na téměř tři měsíce mám od školy klid!! KONEČNĚ!

Mimochodem pokud se najde ještě někdo z východočeského kraje, kdo neví o pátečním srazu bloggerek, tak se podívejte k Josefínce - SEM. Nejspíš by se tam měly ještě během dneška objevit bližší informace o plánované akci:), já tam budu na 100% a už se těším jak malé dítě na Vánoce!O:), doufám že se uvidíme<3

(a promiňte zase za slohovou práci...)

(tričko - Calliope; pásek - Promod; sukně- ?; blejzr - H&M;
prstýnek - House; baleríny - ještě pořád z Atmosphere)



Budeš nám chybět čtvrtý ptáčku. RIP.


24 komentářů:

  1. Strašně moc ti to sluší♥ :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tobě to tak moc sluší! RIP ptáčkovi, taková škoda :(

    OdpovědětVymazat
  3. ty fotky jsou úžasné!
    ta sukně ti děsně sluší, škoda, že bydlím na opačné strašně republiky :(

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, ta sukně je krááásnáááá :) sluší Ti to :) a ptáčka je mi lííto :(

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi krásná! Mamka mi řekla že mě do toho Hradce pustí, ale musí se mnou někdo jet. Tak sháním kámošky, jedna z NA (co je bloggerka) by byla, ale není si jistá. Jinak bude muset jet bývalá bloggerka... :D R.I.P. :'((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se pak nezapomeňte závazně přihlásit u Josefínky:))

      Vymazat
    2. Už jsem jí psala a sleduju ji, takže čekám ten informační článek. :)

      Vymazat
  6. Skvělá skvělá skvělá sukně to je!!!

    OdpovědětVymazat
  7. hah, nesnáším když se mi rozbije bižuterka, měla jsem krásnej dvojprsten s ptákem - nejdřív mu upadlo tělo, tak si říkám super, mám prstýnek s křídly.. a pak jedno upadlo :D.
    sluší Ti to!

    OdpovědětVymazat
  8. taky se těším, post už je! ;)=) (omlouvám se za tu hodinu =D) a miluju tu sukni♥ a fuj kompozice z matiky, to už nikdy =D;)

    OdpovědětVymazat
  9. jé ty seš nádherná:) snad mi to vyjde a potkáme se taky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, ráda bych tě pozvala na naší Giweaway)
    www.svetpodleesandnikk.blogspot.com
    Jinak skvělej outfit:-OO

    OdpovědětVymazat
  11. to su teda krasne fotky:)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi nádherná! Škoda že mám HK trošku z ruky..

    OdpovědětVymazat
  13. chudáčik ten vtáčik :(( (:D)
    tento outfit sa ti vážne podaril,strašne ti to pristane!!
    a zraz musí byť super,tak držím palce aby vám to vyšlo :)

    OdpovědětVymazat
  14. to jsou krásné fotky a moc se mi líbí tvé brýle

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná sukně a ptáčkové taky! ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní12/6/12 14:38

    moc pěkný outfit:)

    OdpovědětVymazat

♥♥♥