brown alpa boot /TOMS

Znáte ten pocit, když máte přesnou představu o těch nejkrásnějších zimních botech (nebo o oversized khaki parce s kapucí, o měkkém smetanově bílém svetru, o tmavě modrých úzkých džínech) a po dlouhých měsících létech hledání se na to vykašlete a ony si vás vzápětí najdou samy? Ach ano, už zase opěvuju TOMS s geniálním využitím byznysu pro dobrou věc (#oneforone = jedny boty pro mě a druhý pro dítě, co je potřebuje). Tyhle boty fakt asi jen tak nevyzuju. 
Už teď jsme toho spolu prožili docela dost. V pátek jsme byli na Pokojích, který nás fakt bavily, pak jsme prošli celou Prahu (jak za starých časů), v sobotu jsme se po dlouhý době vydali do knihovny a četli Vyhoďme ho z kola ven. Hodně jsme spolu o víkendu jedli, chodili do lesa a já vyhrála Člověče, nezlob se. A nezlobte se, prosím, že jsem vlastně od tématu nových bot tak trochu přešla k někomu jinýmu. A nebyla o něm sakra i ta první věta?!
Tenhle outfit se mi zdá už trochu jak kýč, jak přehnaně je sladěný. Mnohem víc si ale všímám jednotlivých kousků, protože mám radost z každého z nich. Svetr (pův. River Island) i bunda (pův. Topshop) jsou ze sekáče, boty TOMS a kabelka Matt&Nat. Nejradši bych měla přesně z takových zdrojů celý svůj šatník, ale ta výměna není zas tak easy. 
Tak snad jednoho dne..?

Co vy a nákupy nového oblečení? Řešíte hlavně to, jak to vypadá, nebo spíš to, kde nakupujete? 
A máte nějaký plány, jak změnit svůj šatník - třeba na trochu udržitelnější, jako se o to snažím já?
Chci vědět, jak to vidíte vy:).

| boty - TOMS via Urbanlux | kabelka - Matt&Nat via ZOOT | džíny - Lindex | bunda, svetr - 2nd hand | čepice - Primark |










9 komentářů:

  1. Anonymní2/11/15 21:42

    super :)) v jakých sekáčích nakupuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď už jsem dlouho nebyla jinde než v takovém malém v Chlumci n. C.:)
      ale taky jsem jednou sehnala super věci v textile house v HK..

      Vymazat
  2. Anonymní2/11/15 22:19

    Tvoje články mám moc ráda. :) mužů poradit super sekáč jen e-shop. Aspoň mě se moc líbí :) Unimoda.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To je totální pecka, zlato! A ta poslední fotka, omg <33

    OdpovědětVymazat
  4. Boty jsou naprosto skvělý! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalý outfit, to sladění barev! :) A ty sluchátka! :O :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  6. peckový outfit , a ta poslednáá fotkaa ma pobavila :D
    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

♥♥♥